هشدار آتش نشانی: ساختمان‌ها با نمای کامپوزیت ظرف سه دقیقه شعله‌ور می‌شوند نجات جوان مدفون شده زیر سنگریزه‌ها با تلاش ۱۵۰ دقیقه‌ای آتش نشانان مشهدی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) تکمیلی| حریق انبار ضایعات با حضور آتش نشانان ۱۸ ایستگاه اطفا شد+ تصاویر این حادثه (۱۷ خرداد۱۴۰۳) قتل پسر جوان به دست پدر ۸۰ ساله| قاتل: پشیمانم اطفای حریق یک ساختمان در مشهد با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان چهار ایستگاه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده دو باجناق سنگدل درباره قتل زن بی دفاع انحراف اتوبوس در شرق سبزوار ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) جسد دختر ۱۷ ساله خرم آبادی پیدا شد هم اکنون؛ حریق انبارضایعات در جاده کنه بیست سوانح شهری مشهد در یک روز ۶۹ مصدوم بر جا گذاشت نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش دما در مناطق گرمسیری استان به بیش از ۴۰ درجه! کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آیا کودکان را می‌توان حجامت کرد؟ | عوارض حجامت خودسرانه کودکان راهنمای انتخاب مناسب‌ترین مدرسه برای فرزندان حذف گزینه الزام برای آزمون پایه نهم به دهم دانش آموزان سمپادی عوامل بروز یبوست در نوزادان چیست و چگونه درمان می‌شود؟ شایع‌ترین عوامل ایجاد سنگ کیسه صفرا را بشناسید این میوه حکم داروخانه طبیعی را دارد! آرتروز، بیماری روماتیسمی غیرالتهابی که اغلب مفصل زانو و انگشتان دست را درگیر می‌کند
سرخط خبرها

دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ٢۴ پروژه کلان عمرانی در دانشگاه در حال اجراست

  • کد خبر: ۱۹۰۵۲۴
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ٢۴ پروژه کلان عمرانی در دانشگاه در حال اجراست
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴پروژه کلان عمرانی در سطح این دانشگاه با بیش از ۲۲۸ هزارمترمربع در حال ساخت است که از این تعداد ۸ پروژه با مشارکت خیّران سلامت در حال اجراست.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا مسلم با بیان اینکه این پروژه‌ها در حوزه‌های بیمارستانی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ٩٣پروژه خرد و پروژه‌های بهداشتی با مجموع زیربنای بیش از ٣٨هزار مترمربع در مشهد و سایر شهرستان‌های زیر پوشش در حال اجراست.

وی تصریح کرد: پروژه‌های بیمارستان ۵۴۰تختخوابی شرق مشهد در ۵هکتار مساحت و بیمارستان ١۰۰تختخوابی شهرستان گلبهار با زیربنای ١١هزارمترمربع در قالب پروژه‌های ملی در حال اجراست.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه یک سوم از پروژه‌های کلان عمرانی بیش از ۸۰درصد پیشرفت داشته است که از جمله این پروژه‌ها می توان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی گلبهار، مجتمع آموزشی خوارزمی، پژوهشگاه، توسعه بیمارستان لقمان حکیم سرخس، سوله انبار دارویی، احداث شش تخت ایزوله بخش سوختگی، اسپکت سی بیمارستان قائم و بهسازی بخش جراحی بیمارستان قائم اشاره کرد.

وی به پروژه‌های در دست طراحی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ١١پروژه کلان و خرد با زیربنای بیش از ٢۰۰هزارمتمربع توسط کارشناسان منابع فیزیکی دانشگاه در دست طراحی است.

مسلم ضمن تأکید بر رویکرد دانشگاه بر توسعه عدالت در سلامت در مناطق زیر پوشش دانشگاه خاطرنشان کرد: معاونت توسعه نگاه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار دارد و در راستای افزایش کیفی و کمی خدمات‌رسانی سلامت به مردم هم اکنون بیش از ۶۵پروژه عمرانی از مجموع ٩٣پروژه بهداشتی در سطح شبکه‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->